Page 3 of 7

Re: Do you believe in fate?

Posted: Thu Aug 25, 2011 1:35 pm
by chocolatebar
Angelight wrote:Hmmm...are you going to include my love story into your research paper? Got copyright, u know... :evil:
Of course not! I am not going to use anywhere~ Iam just curious about how actually people fall in love. Sometimes it is really magical. My mom once told me tat she had a fren n she met her prince at Mcd ! haha~ Can you believe that? her hubby cant find a seat in mcd n ask her whether he can sit w her or not then they had a nice talk then they starting dating then they married! I think it s just like woo~~~unbelievable! Tat s fate! haha~ if you dun mind sharing ~ I m very busybody person n tend to know tis kinda things a lot! haha~ tat s why i say i love stories! Hope u dun mind! :smile:

Re: Do you believe in fate?

Posted: Fri Aug 26, 2011 1:01 pm
by Tinkerbelle
:welcome: :rahrah: :welcome:
Yes..... I believe in fate......being there at the right place at the right time. :lol:

All the best to you in your search for your Prince Charming. :snuggles:

Re: Do you believe in fate?

Posted: Fri Aug 26, 2011 2:27 pm
by pinky
I believe in fate because it brought me to this forum :rahrah: :dancing:

Re: Do you believe in fate?

Posted: Fri Aug 26, 2011 3:26 pm
by kiddo
Never believe in fate because it like 守株待兔,
Over a period of 18 years with DH my 0% become 80% , because
too many incident tell me he is right for me and it become more
and more like a plan or fate ?? :scared: :hugs:
northernstar wrote:I also believe in fate cos i found many similarities between me and my DH and between our families. den i believe a couple can be together cos their differences complement one another.
Sometime the similarity is just too many ….. :sweat: :wink:

:hi5: have fun with your research :boogie:

:welcome:

Re: Do you believe in fate?

Posted: Fri Aug 26, 2011 3:38 pm
by kiddo
Some reading for you......chocolatebar .....

KS Parents' Love Story
http://www.kiasuparents.com/kiasu/forum ... ic+stories

but don't use them until you got permission from the
owner of the posting ok thks :wink:
you can PM then to ask
:celebrate:

Re: Do you believe in fate?

Posted: Sun Sep 04, 2011 11:36 pm
by hihikitty
I believe everything happen in life for a reason. The dots on its own has no meaning. However, the dots will connect together one day. And everything suddenly makes sense of each other. Chim?

Re: Do you believe in fate?

Posted: Sun Sep 04, 2011 11:38 pm
by iamblur
hihikitty,

You indeed quite deep. So do you believe in fate?

Re: Do you believe in fate?

Posted: Sun Sep 04, 2011 11:40 pm
by cannotsleep
:lol: I believ in fate. I am fated to slog for my children

Re: Do you believe in fate?

Posted: Sun Sep 04, 2011 11:42 pm
by sydney
hihikitty wrote:I believe everything happen in life for a reason. The dots on its own has no meaning. However, the dots will connect together one day. And everything suddenly makes sense of each other. Chim?

Good one hihikitty. I believe in the dots theory too.

Re: Do you believe in fate?

Posted: Thu Sep 08, 2011 11:46 pm
by chocolatebar
hihikitty wrote:I believe everything happen in life for a reason. The dots on its own has no meaning. However, the dots will connect together one day. And everything suddenly makes sense of each other. Chim?
yeah, i know wat you mean. :smile: